AirFit P10

AirFit-P10

AirFit™ P10 veier bare 45 gram, og består av bare tre deler, herunder de nye myke og stabile QuickFit™-hodestroppene. ResMed er pioner for en ny ventileringsåpning, en vevd nettventil, kalt QuietAir™. Denne gjør at AirFit P10 er 50 prosent mer stillegående enn forgjengeren og sprer luften med minimal forstyrrelse for pasientene eller de som sover med dem. ResMeds AirFit P10 opprettholder en tett forsegling mens den leverer en høy grad av frihet i ansiktet.

AirFit P10s lave vekt og ultrastillgående drift medfører også automatisk bedre compliance,"" sa Jon Yerbury, visepresident for ResMeds Sleep-Disordered Breathing Strategic Business Unit. "Den interne forskningen vår har vist at AirFit P10 gir gjennomsnittlig 40 minutter lengre søvn per natt enn ResMeds nåværende markedsledende neseputemaske."

I den hensikt å gjøre det lettere for ResMeds kunder for behandlingshjelpemidler og pasienter har AirFit P10 fargekodet putestørrelser med størrelsene small, medium og large i AirFit P10-standardsystemet. AirFit for Her-systemet inkluderer størrelsene extra-small, small og medium samt hodestropper konstruert for kvinner.

Levering av ResMeds AirFit P10 begynner i USA i dag.