ResMed varsler konferansesamtale og webkast for å drøfte resultatene for første kvartal 2014

SAN DIEGO, 2. okt. 2013 –    ResMed (NYSE: RMD) varslet i dag at på  torsdag 24. oktober 2013 offentliggjøres resultatene for første kvartal av regnskapsåret 2014, som endte30. september 2013. En pressemelding med ResMeds   resultater kunngjøres etter 13.00amerikansk stillehavstid og selskapet skal avholde en konferansesamtale og webkast for å gå gjennom resultatene, markedstrender og fremtidige utsikter.

Telefonkonferansen planlegges å begynne kl.   13.30  amerikansk stillehavstid og webkast er påResMedsnettsted påhttp://investor.resmed.com.  Gå til denne delen av nettsiden 5–10 minutter før telefonsamtalen og klikk på symbolet for "Q1 2014 resultat-webcast." Nettarkivet for sendingen blir tilgjengelig omtrent 30 minutter etter den direkte samtalen, og forblir tilgjengelig i to uker.

Tidspunkter for internasjonale telefonsamtaler vil være:

London

Sydney, Australia (25. oktober 2013)

HVIS DU VIL DELTA i telefonkonferansen, ringer du ett av numrene nedenfor minst 10 minutter før samtalen begynner, og identifiser deg for operatøren:

US:

847-585-4405

Utenfor US:

+1 847-585-4405

Konferansenavn:

Q1 2014 ResMed Inc. Results Conference Call

Deltaker-passord:

Avspilling av sendingen er tilgjengelig omtrent 30 minutter etter telefonsamtalen, og forblir tilgjengelig i to uker på: