ResMed ilmoittaa puhelinkonferenssista ja webcast-esityksestä tilivuoden 2014 toisen vuosineljänneksen tuloksen käsittelemiseksi

ResMed ilmoittaa kokouksesta ja webcast-esityksestä tilivuoden 2014 toisen vuosineljänneksen tuloksen käsittelemiseksi

SAN DIEGO, 18. joulukuuta 2013 -- RESMED INC. (NYSE: RMD) ilmoitti tänään, että se julkaisee torstaina 23. tammikuuta 2014 tilivuoden 2014 toisen, 31. joulukuuta 2013 päättyvän vuosineljänneksen ja ensimmäisen vuosipuoliskon tuloksen. Lehdistötiedote ResMedin tuloksesta annetaan klo 13.00 (USPT) jälkeen ja yhtiö pitää puhelinkonferenssin ja webcast-esityksen, jossa tarkastellaan sen tulosta, markkinoiden suuntauksia ja tulevaisuudennäkymiä.

Puhelinkonferenssin on tarkoitus alkaa 13.30 (USPT) ja se näkyy webcast-esityksenä ResMedin sivustolla osoitteessahttp://investor.resmed.com.  Siirry sivuston tälle alueelle 5-10 minuuttia ennen puhelinkonferenssin alkua ja napsauta "Q2 2014 results webcast -kuvaketta." Nauhoitus on käytettävissä verkon kautta noin 30 minuuttia varsinaisen esityksen jälkeen ja käytettävissä vielä kahden viikon ajan.

Puhelinkonferenssien kellonajat:

klo 21.30

Lontoo

Sydney, Australia (24. tammikuuta 2014)

JOS HALUAT OSALLISTUA puhelinkonferenssiin, soita johonkin seuraavista numeroista vähintään 10 minuuttia ennen neuvottelun alkamista ja anna henkilötietosi:

Yhdysvallat:

847-585-4405

Muut maat:

+1 847-585-4405

Konferenssin nimi:

Q2 2014 ResMed Inc. Results Conference Call

Osallistujan tunniste:

Konferenssin nauhoitus on käytettävissä verkon kautta noin 30 minuuttia varsinaisen esityksen jälkeen ja käytettävissä kahden viikon ajan osoitteessa:

Yhdysvallat:

630- 652-3042

Muut maat:

+1 630 -652 -3042

Tunniste:

ResMed on maailmanlaajuisesti erilaisten hengityselinsairauksien ja erityisesti unenaikaisten hengityshäiriöiden diagnosointiin, hoitoon ja hallintaan tarkoitettujen terveydenhuollon tuotteiden kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yrityksen tavoitteena on kehittää innovatiivisia tuotteita näitä sairauksia sairastavien elämänlaadun parantamiseksi ja lisätä potilaiden ja terveydenhuollon ammattilaisten keskuudessa tietämystä hoitamattomien unenaikaisten hengityshäiriöiden mahdollisista vakavista terveysvaikutuksista.

Tarkempia tietoja antaa Constance Bienfait , ResMed Inc. puhelimitse numerossa +1 (858) 836-5971, tai tietoja saa yhtiön sivustolta osoitteessa www.resmed.com.