ResMed ilmoittaa puhelinkonferenssista ja webcast-esityksestä vuoden 2014 ensimmäisen vuosineljänneksen tuloksen käsittelemiseksi

SAN DIEGO, 1. lokakuuta 2013 -- RESMED INC. (NYSE: RMD) ilmoitti tänään, että se julkaisee torstaina 24. lokakuuta 2013 tilivuoden 2014 ensimmäisen, 30. syyskuuta 2013 päättyvän vuosineljänneksen tuloksen. Lehdistötiedote ResMedin tuloksesta annetaan klo 13.00 (USPT) ja yhtiö pitää kokouksen ja webcast-esityksen, jossa tarkastellaan sen tulosta, markkinoiden suuntauksia ja tulevaisuudennäkymiä.

Kokouksen on tarkoitus alkaa 13.30 (USPT) ja se näkyy webcast-esityksenä ResMedin sivustolla osoitteessa http://investor.resmed.com.  Siirry sivuston tälle alueelle 5-10 minuuttia ennen kokouksen alkua ja napsauta "Q1 2014 results webcast -kuvaketta." Nauhoitus on käytettävissä verkon kautta noin 30 minuuttia varsinaisen esityksen jälkeen ja käytettävissä vielä kahden viikon ajan.

Puhelinkonferenssien kellonajat:

klo 21.30

Lontoo

klo 7.30

Sydney, Australia (25. lokakuuta 2013)

JOS HALUAT OSALLISTUA puhelinkonferenssiin, soita johonkin seuraavista numeroista vähintään 10 minuuttia ennen neuvottelun alkamista ja anna henkilötietosi:

Yhdysvallat:

847-585-4405

Muut maat:

+1 847-585-4405

Konferenssin nimi:

Q1 2014 ResMed Inc. Results Conference Call